top of page

Logo og

Visuel identitet

ASO_logo.jpg

Logo og visuel identitet spiller en afgørende rolle i opbygningen af et brands identitet og genkendelighed. En visuel identitet er den grafiske repræsentation af et brand, der strækker sig ud over blot et logo og omfatter farver, typografi, billedsprog og andre visuelle elementer, der arbejder sammen for at skabe en ensartet og genkendelig visuel oplevelse.

Logoet er kernen i enhver visuel identitet. Det er et grafisk mærke eller ikon, der repræsenterer brandet og dets værdier på en kompakt og let genkendelig måde.

Dengamlefabrik.jpg

Et veludformet logo bør være enkel, genkendeligt og let at reproducere i forskellige størrelser og medier.​

30_years.jpg

Kampagnelogo

At skabe et logo til en kampagne indebærer at overveje kampagnens mål og budskab. Hvad skal kampagnelogoet fortælle? Undgå overflødige detaljer, der kan forvirre budskabet. Her er eksempler på 75 års logo til Aalborg Symfoniorkester og Glerups 30 års jubilæum. 

Skal jeg lave dit logo eller kampagnelogo, så kontakt mig - jeg vil rigtig gerne hjælpe.

75aarASO.jpg
bottom of page